Müügitingimused

Müügitingimused kehtivad sportlab.ee'i veebikaubamaja klientide (edaspidi Klient) ja Sportlab OÜ (edaspidi sportlab.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad sportlab.ee veebikaubamajast toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Sportlab.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse sportlab.ee veebilehel.

Kõik hinnad sportlab.ee veebikaubamajas sisaldavad käibemaksu.
Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.

Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.

Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis. Alates 100 € on kauba kohaletoimetamine Eesti piires tasuta.

Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „vormista tellimus“. Kui olete juba sportlab.ee veebikaubamaja registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „uus klient“ ja sisestage kontaktandmed.

Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „maksma“. Seejärel vormistatakse teile ettemaksuarve, mille saate tasuda kohe krediitkaardiga või pangalingi kaudu. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „Minu konto“ ikooni alt.

Tooted postitame teile pärast arve tasumist.

Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „maksma”.

Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Sportlab OÜ arveldusarvele.

Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib sportlab.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks sportlab.ee logistikapartneritele.

Tööpäevadel enne 13.00 esitatud ja makstud tellimused saate kätte juba järgmisel päeval või vastavalt tootekaardile märgitud tarneajale. Saartel võib kohaletoimetamine aega võtta kuni 3 päeva. Juhul kui mingil põhjusel saadetis viibib, lepib sportlab.ee klienditugi Kliendiga kokku sobiva tarneaja.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume hoolega üle kontrollida kohaletoimetamiseks sisestatud andmed.

Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.

Sportlab.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida sportlab.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Sportlab.ee veebipoest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata e-kauplusesse tagastada.

Kauba tagastamiseks kontakteeruge sportlab.ee klienditeenindusega telefonil 555 99 025 või kirjutage e-kiri aadressile info@sportlab.ee.

Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.

Tagastatavad tooted peaksid olema kasutamata ja pakend terve ja kahjustamata.

Postikulud tagastamisele ei kuulu.

14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:

toode on valmistatud arvestades konkreetse kliendi isiklikke vajadusi;

toode on valmistatud kliendi esitatud tingimuste kohaselt;

toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetikatooted, toit, toidulisandid, jms);

toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;

rikke on põhjustanud toote vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);

tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);

tegemist on toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;

Sportlab.ee ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Sportlab.ee ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida sportlab.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
Sportlab.ee'i veebikaubamaja lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@sportlab.ee.

Pretensioonis tuleb ära märkida:

1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;

2) Kaebuse esitamise kuupäev;

3) Kauba puudus;

4) sportlab.ee´le esitatav nõue;

5) Viidata tuleb tehingu sooritamist tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Sportlab.ee vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist. Kui sportlab.ee'l ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.

Sportlab.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.